Заглавие

Не изцяло сериозен блог за събитията и начинът, по който се пречупват в призмата ми. Предвид перспективите му за разрастване, това ще е място където аз, а и спам-ботите, ще си цъкаме с език/клавиши. Добре дошли!

петък, 16 декември 2011 г.

Europe's own house of horrors

Представям ви белгийският министър-председател Елио Ди Рупо:

Qu'est-ce que vous faites, mes chiennes?
Нека папионката и погледът "в момента ми правят фелацио" не ви заблуждават (всъщност типът е гей). На него се падна нелеката задача да сформира правителство в Белгия, след като последователно Тинтин и Татко Смърф отказаха. И след като 541 дни Фламандците(искаши по-широка автономия, дори независимост), Валонците (поддържащи статуквото, искащи да си пасат кравичките) и Немците (искащи да форсират река Мьоз и да нахлуят във Франция) не можаха да изберат компромисна личност, Кралят им се принуди да избере някой oт просперираща икономически държава, финансова сила с традиции...


Ае, че ми писна да стоя зад сцената. Казвай вече "Италия"!

Въпреки, че не е роден на Ботуша, Ди Рупо, по примера на други средиземноморски държави, наема само най-добрите финансови консултанти на Новия свят, за да помогне с възстановяването на икономиката. Гледайте внимателно:

Ди Рупо

Стой долу, още ме снимааат.

starring in
(@ 0:44)



Eто, имаме новина, Белгия ще е следващата ядрена сила. Иран и Северна Корея-треперете.


Blast Off, bitchez!

Но ще се запитате-как възприема обикновения белгиец предвещаващото се благоденствие в нечеващата епоха ДиРупо? Една дума- "Мистерия"






Няма коментари:

Публикуване на коментар